About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

22 ianuarie 2011

Doar sa scriu aici mai pot...



De ce cand iti e lumea mai draga te intristezi si n-ai chef de viata?
De ce nu te intelege nimeni atunci?
De ce toti se gandesc doar la bani?
De ce?
Cand era totul bine si frumos, bani nu contau ca-i aveam.
Dar acum...cand nu mai e ca la-nceput...nu mai e nimic ca la inceput.
De ce tocmai eu m-am nascut aici?
Sa mi se intample atatea?
De ce am crescut si-mi dau seama de tot ce se petrece in jurul meu?
De ce toti au ceva cu mine si vor sa sufar?
Cand ma simteam in al noualea cer era OK. Dusmanii se ofticau ca eu radeam asa de mult. Acum...nu ma am putere de nimic. Atunci ziceam ca sfarsitul lumii e APOCALIPSA, acum zic ca e sfarsitul lumii.
De ce atunci cand esti fericit...a doua zi esti exact pe dos?
De ce?
Oare de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu