About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

27 februarie 2011

Stop aici!

      Hello, everyone!
      Mdea...azi mi-e bine!
      Nu ca ieri nu mi-ar fi fost.
      Sa incepem sa scriem, sa aiuram ceva fara sens dar cu foarte multa valoare sentimentala.
      In primul rand...raspundeti voi la o intrebare. De ce atunci cand esti linistit si simti ca totul s-a rezolvat, fix atunci realizezi ca totul e exact invers?
     Acum...dupa cate am trait si am invatat, nici toate figurile de stil nu-mi vor exprima fericirea sau alina durerea ce o voi simti peste ceva timp.
     In numele a tot ce s-a-ntamplat, bun sau rau, tin sa multumesc tuturor celor ce au avut un loc important in momentele ce le-am trait, pentru a ajunge sa am capacitatea de a intelege fara a judeca anumite persoane.
     Acum, cand mai e putin pana ne vom desparti...Hai sa traim la maxim, sa nu ne pese de nimic si sa lasam undeva departe toate tampeniile de copii, si sa traim cat mai putem, caci va veni un timp in care de-abia de-abia ne vom mai vedea. Dar sa  nu uitati, eu n-o sa va uit. O sa am in minte mereu amintirea unei zile de februarie, o zi de miercuri, plina de zapada, o zi in care ajungeam sa ne intelegem sentimentele, ideile, si sa ne unim si mai mult. Hai sa avem in minte acea zi si sa ne cream altele mai bune, pe baza aceleia.
      Putem s-o facem!



        Va iubesc enorm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu