About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

27 august 2012

In fiecare seara simt nevoia sa scriu aici.. Nu intotdeauna reusesc dar.. Acum o fac!
E una din serile alea in care simt ca-mi controlez sentimentele, ca plac pe cine trebuie.
Si uite asa mi-am adus aminte de ceva.. De Baietii care se comporta in preajma prietenilor foarte bine cu iubitele lor. Si eu am avut parte de asa ceva, de un asa vis realist, de o realitate. Si pentru ca mi-a fost oferit acest lucru, pentru ca altii au vazut ce insemn pentru el, am fost fericita, foarte fericita. Am plutit! <3
Si mi-am adus aminte de inca un lucru. Uneori, oamenii se cunosc dupa ochi, dupa privire, ce fel de caractere au.
Si inca ceva, cine sunt baietii aceia pe care atunci cand ii cunosti simti ca deja ii sti de o viata? Care iti inspira atata incredere... Cine sunt ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu