About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

14 octombrie 2012

Stau si ma gandesc cum ar fi daca ai face din nou parte din viata mea. Mi-e greu sa-mi stapanesc emotiile cand ma gandesc ce viata buna as duce alaturi de tine, de tine, fratele meu. Am cutreiera coridoarele liceului.. impreuna. Ar fi atat de frumos!.. Stiu ca toti cei care mi-au fost "frati" au plecat.. Unii prea departe, mult prea departe pentru a se mai intoarce.
Eu nu vreau ca tu sa pleci. Daca tu ai pleca viata mea ar fi distrusa. Tot zambetul meu, toata dorinta mea de a trai o am datorita tie, pentru ca te vad zi de zi, pentru ca uneori ajung atat de aproape de corpul tau, pentru ca ma ciocnesc de tine.. Si-mi pare atat de rau ca ne comportam ca doi straini..
Am acceptat sa-mi dau o sansa. Si asta tot pentru tine. Pentru ca am o obsesie nebuna pentru tine, pentru ca nu vreau sa-ti fac rau..
Si vreau sa-ti multumesc pentru tot ce ai facut zilele acestea pentru mine.. fara sa vrei. Fara sa vrei m-ai facut sa plutesc, sa simt ca am o sansa, dar nu e asa..
Tu imi faci rau, amintirea ta imi face rau. Eu impreuna cu tine am facut doar rau. Am ranit inimi, ne-am razbunat, am facut rau! Si poate de asta Cel de Sus nu ne mai vrea impreuna, pentru ca am continua asa..
Nu pot sa-ti spun "Adio" pentru ca de data asta nu as putea sa mai plec..

Esti si vei ramane mereu o persoana venita "de nicaieri" care a plecat asa de repede precum a venit, din viata mea. Dar care mi-a lasat atatea amintiri placute!.. i miss you, brother. thank you for all..
Nu pot sa te uit! Nu incape altcineva in viata mea inafara de tine.. Nu pot sa opresc obsesia asta!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu