About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

03 februarie 2013

Esti muza fanteziilor mele, sti?
Vom mai fi vreodata impreuna?
Vreau ca dimineata sa ma prinda in camera ta, mancand seminte, jucand carti sau pur si simplu stand cu tine. Dimineata sa te prinda in camera mea, in patul cald, ascultand muzica noastra de dragoste.
Vreau sa ma atragi din nou in camera ta, sa-mi furi lucrurile ca sa ma faci sa vin la tine. Mi-e dor de acel joc .. Mi-e dor sa jucam sticluta. As vrea sa te pup acum, chiar daca atunci refuzam. Mi-e dor de profu', mi-e dor sa vina la noi, in vizita. Mi-e dor de pastilele tale minune, care imi vindecau durerile de spate.
Of, cum ai putut sa umpli acel imens gol? Tu, un om atat de mic ...

"In sticlutele mici se tin esentele tari" ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu