About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

22 iunie 2011

Am ajuns sa sper la o viata mai buna cand totul defapt se prabusea in jurul meu. Doamne...ce inconstienta am ajuns! Am ajuns sa va consider cei mai buni, cand stiu cate mi-ati facut. Defapt, depresiile alea...voi ma aruncati in ele.
Ce puii mei? Am gresit si eu. Sa nu-mi spuneti ca voi nu gresiti. E ceva firesc sa mai gresesti. Hai..nu ma mai aruncati in nicio depresie, va asigur.
 Nici macar voi, penibililor, nu ma mai impresionati.
Deci, smile. Viata e frumoasa si fara specimene dubioase. J

Un comentariu:

  1. Îmi place felul optimist în care priveşti lucrurile .Nu lăsa oamenii să te arunce în depresie .Întreabă-te dacă merită ,iar eu îţi garantez că nu .Capul sus şi bucură-te de viaţă . >:D<

    RăspundețiȘtergere