About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

04 mai 2012

Scoala.

Scoala, teze, chiuluri, simulari, invatat. La asta s-au rezumat ultimele zile. Dupa ce am iesit atat de bine-dispusa ieri de la simulare la mate am tras chiulul si am plecat spre casa printr-o caldura sufocanta. Nu mare mi-a fost mirarea cand am primit apel de la o colega. "Fata, vino la scoala. Ne scade directoru' mediile la purtare". Cand aud:"Au mamaa! De ceee??". Dupa ce ca suntem maltratati si umiliti, ne mai tin si la scoala dupa simulare. Auu. Nu sufar persoana directrului meu care  e un comuunist! :( In fine. M-am imbracat repede si fugi spre scoaa prin aceiasi caldura insuportabila imbracata si in uniforma :(
Si la scoala ce sa vezi?! "Copii, m-ati suparat azi, insa va dau voie acasa". Mama, pai imi venea sa ma urc pe tavan de nervi. Adica eu merge juma' de ora printr-o caldura .. de ma coceam, fara un autobuz, fara un aer conditionat iar el imi spune acum ca sa plecam acasa? Adica am venit degeaba?! Noroc ca a fost o gluma. Am mai stat doua ore, de pe la 3 la 5 dupa-masa si apoi, pe 24 de grade, am plecat acasa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu