About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

02 mai 2012

Nu stiu de ce dar de la un timp nu mai suport in jurul meu anumite persoane. Adica, sunt niste panarame, care stiu sa vorbeasca decat despre un singura lucru: "cutarescu x" care e un "bunouc" cu ochi albastri, blond. Of doamne.. Cand ma gandesc cum erau odata si cum au ajuns unele colege ale mele. Saracele de ele. S-au incurcat aproape toate cu barbati insurati, tigani inputiti.. Imi vine greata. Si vorbesc numa' de ei. Iar eu nu suport. Si nu sunt eu exagerata, sunt ele panarame proaste. x(
Daca le zici lasa botu'. De parca n-as avea dreptate.. Nu inteleg dc fac pe interesantele. Cred ca sunt mai destepte daca lasa botu' si nu mai zic nimic? Sau eu am gura prea mare si chiar le ranesc? =)) Tare as vrea, ca poate asa ar ajunge cu picioarele pe pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu