About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

24 iulie 2012

O vara care m-a invatat sa apreciez si mai mult sanatatea..

In fiecare zi invatam cate-ceva, chiar daca nu suntem intotdeauna constienti de asta. Eu vara asta am invatat multe, am realizat multe, si suntem deabia la mijlocul vacantei de vara. Am invatat sa apreciez sanatatea, viata, unele locuri, unii oameni. Am invatat ca viata isi are cursul ei, iar atunci cand cineva pleaca de langa noi, viata merge mai departe. Vara asta am simtit cum o raza imensa de speranta imi intra pe fereastra camerei mele, imi mangaie chipul si imi sopteste ca totul va fi bine. VARA asta m-a facut sa inteleg ca trebuie sa fiu calma, sa nu ma mai supar, sa las nervii deoparte si agitatia, si stresul.Tot vara asta, optimismul meu s-a accentuat.

Un comentariu:

  1. Eu nu am reuşit să fac nimic din ce mi-am propus vara asta...
    ->Ţi-am dat leapşa :o3
    http://aripi-in-flacari.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere