About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

07 iulie 2012

Pozele...

Nu stiu daca v-am spus dar am o mare pasiune despre poze si tot ce are legatura cu ele, de la a fotografia pana la a edita o poza.Consider ca ma pricep cat de cat, NU am mare experienta in domeniu, poate si pentru faptul ca nu detin un aparat profesional de fotografiat, insa pasiunea este mare. De aceea imi doresc ca ceilalti sa-mi realizeze si mie o fotografie cat de cat reusita, insa la cat de dificila sunt nu-mi place nicio poza pe care altii mi-o fac, foarte rar..
Zilele trecute am fost la strand. Din 10000 de poze pe care mi le-au facut prietenii mei, toate au iesit naspa. Intr-una si-a bagat o prietena mana cand apasa pe butonul de la aparat, intr-una am stat cocosata si saraca fata nu m-a vazut sa ma corecteze si asa mai departe. In concluzie, nu am parte decat de niste preteni prosti, care habar n-au sa faca o poza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu