About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

26 ianuarie 2013

De ce m-am simtit atat de aproape de voi azi? De ce?
De ce atunci cand vorbesc de locuri in care am stat, unde am trait impreuna, simt ca sunt acolo, simt ca sunteti cu mine.. ?
De ce?
De ce am simtit azi ca parca m-ati tine de mana, parca ne-am plimba .. ?
De ce v-am simtit atat de aproape? Voi erati defapt atat de departe ...
Nu e nedrept ce mi se intampla .. E cu un scop.
Astept sa aflu scopul, astept sa vina fericirea, o sa o astept toata viata .


Mi-am dat seama.. cu cat treci mai mult prin viata, cu atat cunosti mai bine tot felul de sentimente. Fericirea pare mai puternica, dar si tristetea ..
Azi mi-am amintit de prima oara cand am plans pentru tine, nu o sa uit niciodata ... Imbratisam hainele pe care tu le atinsesei, sarutam telefonul pe care tu il tinusei in mana, citeam mesajele de la tine .. si plangeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu