About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

11 ianuarie 2013

Vocea aia, parfumul ala, camerele noastre, paturile noastre, baia voastra, scarile noastre, mesele noastre de biliard. .. NOI!
Simt ca in 4 zile am legat o prietenie. Simt ca acum a luat sfarsit, asa repede cum a inceput.
Am stiut din prima clipa ca prietenia noastra va dura 4 zile.

Aceste zile m-au facut sa-mi dau seama ca nu te-am iubit. M-am atasat de tine, de omul din trecut, de omul cald care ma rasfata intotdeauna. Ai fost atunci la momentul potrivit in viata mea. Acum, destinul a facut ca istoria sa se repete. Sa apara un prieten de-al tau si sa ma dea peste cap!
As da orice sa mai petrec o seara cu voi, o noapte. Vreau sa dormim iar ca "sarmalutele", vreau sa vin in camera voastra, sa ii aud lui vocea si tie sa-ti inspir parfumul.
Se spune ca daca te indragostesti de doi baieti, trebuie sa-l alegi pe cel de-al doilea. Fiindca el nu ar fi aparut daca l-ai fi placut cu adevarat pe primul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu