About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

13 septembrie 2011

Parca viata e din ce in ce mai cruda... :(

Oh, da.
Anu trecut pot sa spun ca am cunoscut perfectiunea.
De fapt, nu vedea nimeni perfect nimic, insa eu vedeam totul perfect, ce sa mai, pt. mine era perfect. Si nu ma inselam...
Da, aveam niste parinti super. Nu imi era frica de ce reacti ar putea sa aiba, pt ca nu aveam nimic de ascuns.
Acum, nu am nimic de ascuns, dar imi e frica. Imi e frica de viata, de viitor, de tot.  As fi in stare sa iau ceva pt a uita de tot.
Azi mi-am luat niste pastile pt. concentrare si pt a ma ajuta sa retin pt. scoala. Cand am luat-o pe prima, doamne , parca as fi luat un drog. Parca eram mai optimista, si mai scria pe prospect ca o sa fiu in forta maxima in urmatoarele minute, dar..mai lene si mai somn imi era. :(( mai rau ma simteam.
Anu trecut credeam ca am cei mai buni prieteni din lume. Ma simteam protejata si nu-mi era frica de nimic. Acum, parca sunt singura in lumea asta dura, dar nu sunt departe de asta. Anu trecut ma simteam foarte bine, parca eram drogata , iar extasy-ul isi facea mereu efectul. Chiar daca nu era decat un drog de fericire, ei erau drogul.Acum nu mai am niciun drog, nu mai am pofta de viata, nu mai pot zambi, nu mai am putere, nu mai am vlaga...
Ce mi se intampla? Unde sunt?
Ce-i cu viata asta?
N-a fost de ajuns o vara oribila? Mai trebuie sa o tin asa inca un an?
Doamne..si cat de lung o sa fie. :((
Cat de scurt mi s-a parut cel de anu trecut si cat de lung va fi cel de anu asta.. :((
Cat de lunga mi s-a parut ziua asta :((
Maine am fizica.. :(((
Gata, ajunge cu frica pt azi. Continuam maine .
AA, era sa uit. Cica trebuia sa fie o zi "in care ma voi intalni cu cineva din gasca mea de care imi era tare dor". OK...M-am intalnit cu un amic daca ii pot spune asa, dar nu imi era dor de el.
Oricum, Mersi P. fiindca mi-ai inveselit ieri ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu