About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

18 septembrie 2011

Zile complicate. Viata complicata.

De mult nu mi-am mai complicat viata, in sensul bun. Da, nu a mai fost acolo sa mi-o complice, sa ma arunce in cele mai frumoase momente de stres. Sa ma sarute pe frunte si sa ma imbratiseze cald cu toata puterea.
Unde s-a dus fericirea?
Unde mi-e fericirea?

Nu de mult , cu forta, bineinteles au intrat alti-n vata mea, fara sa bata la usa. Teoretic, nu fac parte din viata mea, dar ei asa cred. Si cu orice pret, vor sa-mi complice viata. [stiu ca veti cerde ca sunt obsedata, sa cred ca toti au ceva cu cu mine, dar nu suport persoanele astea care cred ca imi pot dirija viata] Si vor sa mi-o complice grav de tot. Si prin diferite pretexte vor neaaparat sa ma scoata din minti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu