About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

08 martie 2012

Eu = egoism

Asta am "detestat" la persoana mea. Egoismul care pune stapanire pe mine. Mereu ma gandesc la altii, am fost in stare de multe pentru altii, dar la fel de usor cred ca daca eu sunt atat de fraiera si iert tot, cred ca merit ca totul sa se invarta in jurul meu. Sunt egoista, posesiva, geloasa. De asta cred ca nu sunt facuta pentru relatii. Deoarece incep sa devin obsedata si dependenta de saraca persoana care trebuie sa fie perfecta pentru a-mi face pe plac. Dar pot sa spun ca sunt si "nebuna". De ce? Ma indragostesc numa' de baieti pe care ale mele "amice" ii considera urati. Hai domne, atunci cand ma indragostesc ma indragostesc si de un gras. :)) Deoarece perfectiunea nu exista decat daca tu apreciezi o persoana foarte mult.
Nu sunt facuta pentru relatii pentru ca mie imi place sa rad, sa zambesc, sa ma distrez, iar o relatie implica riscul de a incepe sa jelesti. Si apoi eu ma indragostesc doar de baietii "rai". =))) ca stiti, asa se intampla.
Asa , sa revin la egoism. Nu suport sa-mi fad fostul "iubiiiiii" cu alta, sau un fost amic. Simt ca vomit, imi vine greata, nu pot sa ma abtin sa tip. Nu suport, eu vreau ca totu' sa insemne "eu".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu