About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

07 martie 2012

Meseri de viitor

De mica doream sa scap de "nedreptate". Niciodata nu am cunoscut-o indeaproape, insa am cunoscut cateva din fazele ei si imi doresc sa nu o mai simtim niciodata. Eu sunt de parere ca nu exista nedreptate. Defapt ceea ce noi numim "nedreptate" sunt piedici de acolo de Sus pentru ca noi sa crestem, sa ne maturizam si/sau sa platim pentru greselile noastre.
Apoi dorinta de a descoperi tratamente pentru diverse boli fizice, asta a fost urmatorul meu vis. De ceva timp ma tot preocupa asta, cercetarea pentru a vindeca oamenii, insa vocatia mea nu este asta, sau cel putin pana la varsta mea nu am recunoscut-o ca fiind aceasta.
Al treilea si cel mai recent vis al meu este de a ajuta oamenii care sufera de boli "interioare", care au apasari, probleme si cauta un sfat, o vorba buna.
In aceste trei mari dorinte de viitor ma regasesc, deoarece la un moment dat am simtit ca am foarte mare nevoie de dreptate, de un leac, de o vorba buna. Poate..
Avand in vedere ca vocatia mea spre medicina are legatura cu chimia si biologia, acest vis nu poate deveni realitate. Deoarece eu nu doream sa fiu doctor, eu doream cercetator, si cum acolo trebuie sa fi foarte pasionat si priceput de mic.. NU!
Asa ca ramanem la cele doua, avocat/judecator si psiholog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu