About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

09 noiembrie 2012

Lasand iubirea mea "obsesiva" de-o parte, as vrea sa spun cate ceva despre scoala in care sunt eu, liceul .. meu.
Este un liceu cu copii medii, [ma refer la gradul de inteligenta si note], nu m-am exprima 100 % corect, dar intelegeti voi... Traiesc intr-un oras mic in care nu se axeaza multi pe carte, nu se face performanta in ale invataturii. Liceul in care sunt este cel mai bun din oras, un oras micc. Dar nu se poate compara cu liceul Sf. Sava din Bucuresti sau mai stiu eu care altele mai importante. Nu este un liceu cu copii supradotati. Este un liceu in care caietele, copertile si ghiozdanele zboara prin clase. Un liceu in care exista zilnic bombardamente cu pixuri, hartii mototolite si alte obiecte de genul. Este un liceu nebun, frumos, ciudat, nebun, si iar nebun.
Ma intreb .. de ce profesorii au pretentia ca noi sa nu fim "nebuni", atunci cand si ei au acest "defect"? NU pot sa inteleg pasiunea lor de a-si bate capul cu niste prostii. Bun, suntem la filo.. ce ne trebuie fizica, chimia, biologia?
De mate nu vorbesc. Profu e chiar de treaba.
Ei, in fine.. Daca nu ne ne-ar mai da atata de tocit ar fi bine. De ce ne dau daca nu toceste nimeni? Degeaba ;-j

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu