About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

09 noiembrie 2012

Te caut ..

Te caut, zi de zi. La scoala, in fiecare recreatie.. la magazinul de unde iti cumperi dulciuri. Te caut .. Iti caut privirea, trupul .. Caut sa fiu iar langa tine. Sa-ti simt caldura corpului. Sa stiu ca macar pot sa trec pe langa tine, sa ne ciocnim ca doi straini, dar sa ma intersesctez cu trupul tau. Imi da o stare atat de buna caldura ta.
NU pot sa renunt la tine, ar insemna sa renunt la mine. Nu am o alta motivatie de a merge mai departe, inafara de tine. Tu esti motivatia mea, tu esti sensul vietii mele. Pentru ca doar tu ai reusit sa-mi tulburi tristetea si sa-mi faci cunostiinta cu Fericirea. Tu reprezinti sursa inspiratiei mele, tu esti muza mea.
Speranta ca intr-o zi vei fi iar langa mine imi da putere. Defapt, asta reprezinta cauza prezentei mele aici ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu