About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

22 noiembrie 2012

Te iubesc! Dar stiu ca pentru iubirea asa mare care ne-ar putea lega , va trebui sa trecem prin prea multe! Dar este oare corect sa pierd totul pentru a te avea pe tine? AM crezut ca e mai usor! O sa risc. Nu cred ca NU imi este scris sa NU am un frate. Pana acum nu l-am gasit, asta e explicatia!
Te iubesc! Stiu ca va fi bine! :* Stiu ca aceste zile e posibil sa am de indurat multe lucruri stresante, dar gandul ca vom fi impreuna intr-un viitor apropiat, imi va da putere.
Te iubesc, my first love!


Tu esti baiatul ideal. Daca stau putin sa ma gandesc asa este. Ma bucur ca unele proaste nu gandesc asa si nu te ia in seama. Tu esti doar al meu! Esti perfect! Esti un copil, dar in acelasi timp un matur!

Un comentariu: