About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

30 decembrie 2011

2011

Tu ai fost anul care ma ajutat sa seman cele mai frumoase sentimente. Tu ai fost anul cel mai drept. Dumnezeu mi-a dat anul acesta tot ce am vrut, totul. Am vrut dreptate, am vrut intelepciune atat pentru mine cat si pentru ceilalti. Si ca sa le dobandesti pe acestea trebuie sa treci printr-o multime de incercari. Iti multumesc pt. tot ce mi-ai daruit, pentru paine de toate zilele, iti multumesc ca aud, ca vad, ca am doua maini, doua picioare, ca am doi parinti frumosi, ca am bunici, ca suntem sanatosi. Anul asta am fost fericita, iertat, am uitat, am iubit, am zambit, am suferi, am plans si am castigat cele mai frumoase amintiri.
Iti multumesc, Doamne Doamne, ca mi-ai oferit anul 2011, ca mi-ai dat sperante, ca m-ai lasat sa ma bucur.
Acum, la final de an, sunt trista. S-a terminat cel mai frumos al doilea an din viata mea.

2 comentarii:

  1. Fie ca anul nou sa-ti aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata. LA MULTI ANI !:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Sufletul tau sa vibreze in armonie si pace, iubirea sa te primeasca in bratele-i pline de caldura, iar norocul sa te urmeze oriunde… Anul ce vine sa te ajute sa descoperi minunea unei vieti implinite! La Multi Ani!


    http://www.youtube.com/watch?v=TX5wZBRmRZs

    RăspundețiȘtergere