About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

02 decembrie 2011

In mintea mea este o dezordine generala. Atatea amintiri, momente si ganduri se inghesuie sa ma faca sa..sa ce? Din cauza asta nu pot da frau liber imaginatiei, nu ma pot controla, nu pot fi linistita. Si sincer, nu stiu cum as putea aranja toate aceste sentimente. Poate timpul le va aranja..
Aceasta dezordine nu imi permite sa simt ce vreau, imi blocheaza inima. Dar poate e mai bine asa. Poate daca nu ar fi dezordinea asta eu as fi trista, macar sa fiu confuza.., decat trista.
Azi, da. A fost o zi perfecta. A fost o adevarata zi a intalniri cu trecutul. Azi am fost un simplu spectator, dar am trait toate momentele personajelor. Nu pot sa spun ca il mai iubesc, pot sa spun ca a ramas acolo, in inima aia blocata.
Datorita dezordinii reactionez la primul impuls, nu gandesc inainte sa spun ceva. Si va rog sa ma iertati, daca va enerveaza acest lucru+faptul ca trec de la un subiect la altul foarte repede..
Atatea persoane intra si ies din viata mea foarte repede,. Imi creaza o stare de nostalgie, dar de fericire cand le vad, chiar daca stiu ca nu vom mai fi niciodata aproape.

Un comentariu:

  1. scrii cum vrei tu...
    daca tu vrei sa treci de la un moment al altul reped atunci fa-o...
    dezordine..asta am si eu in cap, dar poate e buna la ceva.

    RăspundețiȘtergere