About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

04 ianuarie 2012

Dependenta nu este iubire!

 Mi-a luat foarte mult sa inteleg asta cu adevarat, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Uite cum stau lucrurile dupa parerea mea:
DEPENDENTA=OBSESIE
OBSESIE=STRES
STRES=DEZGUST=IGNORARE
 Acum sa va spun cate ceva despre asta, o parere. Eu cred ca, dependenta se poate manifesta pe doua planuri: financiar si sentimental. Atunci cand persoana de langa tine te sprijina financiar, cand iti ofera un viitor, o cariera, un nume, te vezi obligat sa ramai langa ea, altfel esti un nimeni, adica depinzi financiar de acea persoana.
 Aceste persoane ar trebui sa-si ia inima in dinti si sa incerce prin munca lor sa devina independente. Le va fi greu la inceput, dar daca chiar isi vor dori, vor reusi.
 Acum, unele persoanele care se ataseaza foarte repede de cineva, cand traiesc chiar si o perioada scurta de timp alaturi de o alta persoana pot sa spuna ca o iubesc. Gresesc, fireste! Daca, de exemplu, soarta decide sa se desparta, persoanele care s-au atasat mai mult sufera mai mult. Dar nu de iubire, ci de dor. Defapt, obisnuinta le face sa sufere de cele mai multe ori. Sufera, regreta, spun ca o iubesc, dar defapt e vorba de dependenta.
 Bineinteles, trebuie sa incerce cu orice pret sa-si scoata din minte acea persoana, aici nemaifiind vorba de iubire, aici devenind chiar obsesie.
 Deci, in ambele cazuri e mai bine sa taiem raul de la radacina.

P.S.: Este parerea unui copil, poate fi gresita. Asa ca poate sa nu fie suta la suta adevarata.

4 comentarii:

  1. Si eu am acceasi parere ca tine. Asta e.!. Iubirea nu o gasim usor. Da cu obsesia e prea tare:x.! Respect:-bd.

    RăspundețiȘtergere
  2. Titlul spune tot.Ai mare drepatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos blog-ul tău! Îl voi urmări.<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea ai mare dreptate, unele persoane sunt aşa de obsedate de "fostul" sau "fosta" încât sunt în stare să îi distrugă viaţa pe care o are acum alături de alta persoana pentru ai fi ei/lui bine. E greu cu iubirea asta...

    RăspundețiȘtergere