About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

08 ianuarie 2012

Iubirea! [dupa parerea mea] :D

 Iubirea dupa parerea mea este o speranta, este un lucru pentru care poti trai, un sentiment frumos, un sentiment care ne poate face mai buni.
 Iubirea poate fi descrisa in multe cuvinte, insa, eu cred ca nu am cunoscut-o indeajuns pentru a putea sa o descriu in cel mai frumos mod. Pot spune doar ca uneori iubirea ne face sa vedem doar lucruri frumoase, sa iertam totul, sa ne comportam ca si cand am avea 5 ani.
 Iubirea ne face mai puternici, mai curajosi, dar durerea provocata de ea ne transforma in niste lasi.

3 comentarii:

  1. "Niciun alt sentiment nu-l face pe om să-şi schimbe opiniile ca iubirea; căci noile păreri sunt de cele mai multe ori emoţii. Ele nu sunt rezultatul gândirii, ci al pasiunii." spunea Somerset Maugham.

    Eu cred că dacă nu ar exista iubire, toţi am fi nişte animale sălbatice, reci şi pline de ură.
    Durerea provocată de iubire trece tot cu iubire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea te innobileaza este cea mai inalta fericire la care poate ajunge o fiinta. Poti deveni o lume pentru celalalt din dragoste. Ne apropie de eternitate si de esenta vietii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea..un cuvant,ciudat,care te face să te gândesti la..multe lucruri.
    Iubirea poate exprima si durere,dar poate fi si ceva minunat,memorabil,care pe viitor îti va stârnii zâmbete largi pe faţă,interesant post,interesant blog,felicitarile mele!
    M-am angajat sa ti-l urmaresc..imi place!
    Treci si pe la mine dacă vrei,multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere