About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

29 ianuarie 2012

Frustare.

De cateva zile ma simt rau. Ma gandesc numa' la lucruri urate. Nu am realizat ceea ce mi-as fi dorit. Nu am putut sa ma integrez printre cine as fi vrut. Am cei mai frumosi colegi si nu am realizat asta pana acum. Am fost proasta, am preferat sa ma gandesc la o tampenie si sa nu mai conteze altceva. Si a fost nevoie de inca un moment trist pt a-mi da seama ce am pierdut. Ma simt frustrata, da. Ma simt un nimic. Simt ca am multe de oferit, insa nu am cui, pentru ca am fost proasta si i-am alungat pe toti. Dar ce as mai putea face acum? Stiu ca orice sfat e binevenit...

Un comentariu:

  1. incearca sa te linistesti, poti trece peste aceste lucruri. incearca sa gandesti optimist, esti puternica, spune-ti asta! crede-o :)
    stiu ca nu-mi pot da seama de ce simti tu, dar orice ar fi poti merge mai departe!

    RăspundețiȘtergere