About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

18 aprilie 2012

Intrusi

Despre asta voi vorbi..intrusii sunt ca virusii.
Sunt ca mustele intr-un mare recipient de caca >:D<
Asta e parerea mea despre aceste fiinte ce incearca sa intre mereu in vietile noastre.
Adica, stai.! Eu ma incapatanez.
Nu le raspund cand bat la usa. Sunt neinvitati, dc insista sa intre?
Nu se vad ca sunt penibili?
E lumea asa proasta...
Da mai am o intrebare..
Dc anu' trecut nu am avut parte de intrusi?
Dc sar acu' pe mine toti daca anu' trecut nu o faceau?
Pf.. acu' tot' ma streseaza, toti si toate.
Ia sa ma mai lase naiba in pace. Pai dao'n colo de treaba.. asa se face?
Parca ar avea un buton langa pat "STRES, DAI STRES".
Si da, ii critic pe astia ca tare ma mai enerveaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu