About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

26 aprilie 2012

Sunt om om vesnic cu zambetul pe buze. Daca nu sunt asa, toti sunt socati. E trist sa vezi un om mereu cu pofta de viata, cu zambetul pe buze, cu ochii inlacrimati de la atata ras, sa-l vezi TRIST! Stiu cum e ..
Eu mai mereu zambesc. Mai mereu am vise, planuri, idei salvatoare care ma fac sa depasesc situatiile neplacute si momentele triste.
Azi de exemplu m-am rugat la ingerasii mei sa ma ajute sa trec cu bine de o ascultare si m-au ajutat, A fost o zi foarte buna. Maine dau simulare la romana. Iar de vineri, sambata ma apuc sa invat pt. teza la istorie, acolo mi-e cel mai frica. Va pup pe toti! Am o stare atat de .. buna. Sunt eu mai aiurita si aiuristica, dar acum , pe bune, mi-e bine.
Adica ma descurc. Nu e perfect dar e binisor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu