About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

16 aprilie 2012

Niciodata nu am sa renunt la lupta cu viata. Adica.. sa nu am curaj sa infrunt peripetiile destinului dar sa am curaj sa renunt la tot? Niciodata. Cand te vad pe tine, chiar daca nu mai e cum era odata, prind putere instantaneu. Tu, din nou, reprezinti puterea mea. Din vina ta candva nu am renuntat la viata asta. Nu-ti vad fata, nu-ti vad chipul masliniu, insa stiu ca esti tu, TU acela care reuseai sa-mi indulcesti lacrimile si sa-mi vindeci amarul. Pentru tine sa sti ca n-am sa renunt, NICIODATA.
Sunt multe persoane pentru care nu am facut-o si n-am s-o fac. La ei o sa ma gandesc mereu. Cand o sa-mi fie greu, cand voi avea de depasit vreo piedica o sa zambesc usor, o sa stiu ca ma pune destinul la incercare sa vada cat de puternica sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu