About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

16 mai 2011

Acelasi copil. Aceleasi iluzi.

Am ramas acelasi copil cu idei fixe. Acelasi copil cu vise peste vise. Acelasi copil cu planuri indeplinite. Acelasi copil ce promite mult. Aceiasi pacoste ce emana stres. cE streseaza. Acelasi copil ce infatiseaza ciudatenie, nebunie. Acelasi copil ce nu se poate abtine sa nu rada in hohote. Acelasi copil-problema. Aceiasi dezordonata. Acelasi copil cu atatea vise. Cu vise nespulberate. Cu sperante si sperante.
Am ramas si am sa raman acelasi copil cu acelasi trecut. Niciodata n-am sa uit de unde am plecat. N-am sa uit cine m-a ridicat. N-am sa uit cine imi stergea lacrimile.
Am ramas acelasi copil cu aceiasi viata numita ILUZIE. Am ramas aceiasi. Nu m-am schimbat. Dar mi se pare totul schimbat. Da. Fiindca toti s-au schimbat. Toti au un subiect nou de discutie, numa' eu am ramas cu aceleasi discutii. Dar, asta-i viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu