About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

09 mai 2011

Ceva extrem.

Eu cand pierd ceva pierd totu'#
Cand am ceva, am tot ce mi-as putea dorii'#
Totul este luat in extrem. Totul e ori foarte bine ori foarte rau.
Viata asta e cea mai ciudata, ceea ce o face sa fie UNICA !
Este atat de misterios totul. Te atrage. Nu il poti numi nicicum. E ceva CIUDAT !
Totul poate lua o intorsatura de 180 de grade.
Se poate transforma intr-un vis frumos, desprins dintr-un basm cu printi si printese in care mereu binele invinge raul. Sau poate fi o poveste tragica cu un sfarsit cumplit pe care nu-l merita nimeni dar mai toti il au. E ceva ciudat. E un fior. Un sentiment de neliniste.
Stai, nu pot. Nu vreau. Nu eu. Nu!
Nu pot sa accept sa cad, sa ma prabusesc. Nu tocmai acum cand aveam o sansa. Nu. Si cel mai rau...mi-e frica de faptul ca eu...cand pierd ceva, pierd tot. Si raman singura, singura! Cu amintirile.
E atat de extrema viata. Atatea mistere ascunde. Atat o iubesc !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu