About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

26 mai 2011

we changed.#

V-ati schimbat. Nu mai sunteti deloc asa cum erati odata. Ma faceti sa renunt la tot ce simt pt. voi. Si nu inteleg..De ce? Cu ce-am gresit? Ah..stiu. Nu ma umilesc in fata voastra? Nici nu trebuie. Sau...refuzurile mele repetate chiar v-au ajuns la inimioara? Sa stiti, aveam remuscari. Ma gandeam sa-i accept langa mine pe cei pe care voi ii placeati, doar sa fiti alaturi de mine. Mare gresala am facut cand am gandit asa. Nu meritati, ma. Nu meritati nimic. Nu meritati pe cineva care sa va respecte. Oricum, ma bucur ca nu ati uitat ce am trait odata, stiu asta. Chiar daca nu recunoasteti, ochii si privirile o spun.! Eu nu pot sa uit. Nu vreau. Vreau sa fie iar asa . Da..si poate acum ma umilesc. Dar eu v-am cunoscut imperfecti si pot sa va accept asa , doar daca si voi ma acceptati asa cum sunt. Sa fie clar...nu ma schimb pentru nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu