About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

01 mai 2011

Sa nu invinovatesti viata.

Sa nu invinovatesti viata.
Sa nu iti doresti moartea.
Nu.
Fiindca viata e cel mai frumos dar. Fiindca viata e una singura.
Imi pare nespus de rau ca odata si eu am vrut sa mor. Nu mai puteam trai.
Mai traisem asa momente, poate chiar mai grele. Dar tot voiam sa mor.
O clipa m-am gandit la ce-a fost. La ce-am trait candva. La copilaria mea. La cei care ma iubesc sincer. La cei care mi-au daruit momente cum nu voi mai avea NICIODATA.
Amintirile cu ei m-au facut sa lupt, si in final sa inving.
Acum, viata imi ofera o mica pauza, ce ar putea fi granita dintre fericire si suferinta.
Ce-ar fi sa lupt iar, sa nu las personajele negative sa-mi fure rolul.?
Ce-ar fi sa o iau de la capat iar, pentru a demonstra vietii ca sunt mandra, MANDRA ca traiesc.?

Intr-o alta ordine de idei..., ieri eram la bunici.
Ieri am invatat cu adevarat , adevarata valoare a vietii.
Ieri, moartea m-a ocolit inca odata.
Ieri, mi-am dat seama ca daca aici Jos nu ma plac prea multi, acolo Sus cineva ma place.
Ce s-ar fi intamplat daca ma aflam acolo cu putin timp in urma?
Poate acum nu as  mai fi fost aici .
Ce s-ar fi intamplat daca as fi fost si eu pe acea targa , iar doctorii de langa mine incercand sa ma resusciteze?
Toti ar fi cei mai fericiti, aproape toti.
Multi ar plange, multi ar multumi Cerului, insa eu spun, Multumesc Doamne, ca m-ai lasat in viata si nu mi-ai indeplinit dorinta de demult, de a muri. Iti multumesc.

Deci, apreciati viata caci una aveti.
Nu va doriti moartea, niciodata.
Nu va lasati invinsi.
Uneori viata e mai grea, alteori mai buna, asta nu inseamna ca trebuie sa renuntati la ea.!
Doamne-ajuta!

Un comentariu:

  1. Da,Uite ! Eu...mi-am învinovățit-o și mi-am dorit să mor.. acum,momentan. Și..nici nu știu pentru ce!?!:-??
    Ai dreptate . Încep să apreciez viața pentru că doar una am. Bine spus !
    pa-pa:*

    RăspundețiȘtergere