About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

25 octombrie 2011

Am invatat..

Buna, stiu ca am lipsit cateva zile, dar de luni tot vroiam sa fac o postare, asa ca o sa incep.


"Am invatat ca in viata totul se plateste, ca justitia divina e cea mai dreapta justitie. Am invatat ca daca zambesti nu pacatuiesti. Am invatat ca poate atunci cand sunt fericita mai gresesc, si fac lucruri urate, dar apoi le platesc. Am inteles ca sunt un copil normal, ca nu exista prieteni, si nu mai sufar din cauza asta. Exista doar persoane de treaba si atat. Am invatat sa dau replici celor care sunt obsedati de persoana mea. Am invatat sa zambesc in niste momente cand odata plangeam. Am invatat sa tratez persoanele neimportante cu indiferenta si sa spun lucrurilor pe nume, chiar daca trebuie sa-mi inving teama. Am invatat toate astea, si va spun..nu mi-a fost deloc usor. :) "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu