About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

18 octombrie 2011

.

Asta da zi! Pentru prima data in viata am ramas muta in fata unor vorbe. Uite pana la ce poate duce prostia omeneasca dar mai ales "iubirea"..:(
Cum sa se umileasca cineva asa de tare? Dar totusi cum sa nu aiba curajul sa-ti spuna" vrei sa fi cu mine"?
Doamne., chiar m-a impresionat acel specimen. Si eram in stare sa fac si acte de caritate pentru el. :( OMG! As fi regretat amarnic...
Nu-mi pasa daca voi spune inca odata, altui tip"nu vreau sa fiu cu tine, nu ma mai stresa. pa.".
Nu-mi pasa ca va avea o alta impresie despre mine. Nu-mi pasa ca ma va vedea ca fiind o fata cu nasu' pe sus.
Prefer asta decat sa ma "umilesc" eu si sa fac ceva ce nu vreau punct.
Nu am fost, nu sunt si nu voi fi niciodata cu un tip doar fiindca el ma place. Voi fi cu un tip doar atunci cand sentimentul va fi reciproc.
Si nu-mi pasa daca ma vei critica tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu