About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

31 octombrie 2011

Mi-e frica, da, mi-e frica mie.

Chiar daca credeam ca sunt curajoasa, uite ca nu sunt.
NU pot sa mai ranesc o inima, sa mai fac un rau.
Nu pot sa ma afirm cu voi, sa va prezint intregii lumi fara sa-mi pese de barfe, nu pot.
Pentru ca pur si simplu conteaza cel putin pentru mine gura lumi. nu as vrea sa spun asta, dar chiar ma deranjeaza sa fiu barfita ca am nu stiu ce prieteni, care defapt nici nu-mi sunt prieteni, si ca umblu cu nu stiu ce specimene, cand nu e adevarat, dar in viata se interpreteaza multe, iar aparentele inseala.

3 comentarii:

  1. sa stii ca e mai bine sa nu iti pese de parerea celorlalti ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici ai gandit deja matur. Desi frica tre sa dispara din viata fiecaruia pentru ca orice ar putea sa ti se intample doar moartea te poate invinge, iar mai devreme sau mai tarziu oricum e va intampla.

    RăspundețiȘtergere