About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

19 octombrie 2011

Nu poti schimba destinul, dar poti sa traiesti intr-o minciuna.

Odata credeam ca imi voi putea schimba viitorul, ca voi invata si voi ajunge departe, si nu exista nicio piedica. Acum insa, exista o piedica incurabila ce ma tine pe loc. Acum, cand aveam atatea vise, atatea planuri, acum nu voi putea face nimic din ce mi-am propus. Acum voi fi ceea ce am fost mereu,:un MARE nimic.
Asta am fost mereu, am preferat sa traiesc in minciuna, in vise si iluzi, iar cand scoteam capul la realitate ma loveam de hopuri si ma retrageam din nou in lumea mea.
Cand mi-am aflat destinul am continuat sa rad, sa zambesc, sa fiu optimista, sa visez. Nimeni nu-mi stia povestea, iar cine o stia credea ca e o minciuna nevinovata. Toti ma credeau cea mai fericita, cu cea mai frumoasa viata, dar nu era asa. Eu nu zambeam asa, de gura lumi, nu, ma amuzam pur si simplu de altceva si uitam. Cautam persoane care sa ma faca sa rad, cautam sa ies din viata aia dura.
Am reusit ce am reusit, dar la final am suferit. M-a durut, dar acum nu mai am unde sa ma retrag. Nu mai am nimic. Nici macar vise. Acum am redevenit iar acel MARE nimic. Nu mai am niciun sens aici, in lumea voastra. As vrea sa plec departe de unde sa nu ma mai intorc, dar parca nu..., parca nu e asta viata mea.
Inca nu pot sa accept ca am pierdut, ca am sa fiu o povara si atat.

Un comentariu: