About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

14 noiembrie 2011

10 Vise marete, ce pot fi doar vise, nu realitate, dar nu costa nimic sa visezi.

-as vrea sa am 10 perechi de UGG-uri.[ghetute]
-as vrea sa fiu perfect sanatoasa
-as vrea sa am cativa prieteni adevarati
-as vrea sa am doi parinti care sa ma lase sa fac ORICE
-as vrea sa am un frate
-as vrea sa am puteri supranaturale, sa ma pot face invizibila si sa citesc ganduri
-as vrea sa am un jeep, dar din pacate m-am ales cu o buburuza
-as vrea sa am un laptop roz si un telefon roz
-as vrea sa nu mai existe discriminari intre oameni
-as vrea sa existe dreptate, cel putin la colt de strada

3 comentarii:

  1. prima dorinţa da da da
    pe a doua cred că o am
    a 3...hm să zicem că da
    4 gandim la fel
    5ar fi interesant
    6:)) ar fi drăguţ
    7 şiu buburuza e drăguţă
    8îmi place:x
    9total de acord
    10există dreptate...iese la iveală mai greu

    RăspundețiȘtergere