About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

11 noiembrie 2011

Cine te place cu adevarat nu va renunta la tine dupa primul refuz.

Dar, din  nefericire, de multe ori noi placem pe cineva care nu ne impartaseste sentimentele, sau suntem placuti de cineva cu care nu vrem sa avem de-a face. Mie una imi pare sincer rau daca nu m-am exprimat in cel mai corect mod, dar chiar sunt trista fiindca trebuie sa spun un NU ce nu este inteles. Iar apoi sa fiu din nou martora unor umilinte jalnice. Nu stiu daca a inteles cineva ceva din ce am scris dar, nu pot sa fiu mai clara de atat :(
Imi pare rau ca in multe cazuri e asa. E nasol sa vezi in fiecare zi astfel de cazuri si sa vezi cum s-a ajuns. Oricum, vreau sa cer scuze unor persoane dragi mie, fiindca "m-am jucat" cu ei o vreme din cauza fricii. Pur si simplu mi-era teama sa le spun NU, finndca nu vroiam sa fie tristi. Oricum, acum le-a trecut indragosteala , dar nu amandurora :( , si sper sa ma fi iertat.

2 comentarii:

  1. Te inteleg sincer, pentru ca mi s-au intamplat ambele...
    Dar asta e nu ai ce sa faci.

    RăspundețiȘtergere
  2. îmi place cînd cneva insistă, înseamnă că-i pasă
    întotdeauna o faptă face mai mult decît o mie de vorbe

    RăspundețiȘtergere