About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

28 noiembrie 2011

Vreau un capuccino.

Dar deabia miercuri il voi putea savura, privind pe disney chanel. :))
Dar adevarata cana de capuccino va fi savurata in vacanta de iarna, adica dupa 23 decembrie, atunci va avea acel gust bun bun. Cand afara vor fi temperaturi foarte joase iar in casa acea caldura insuportabila dar care miroase a brad, a cadouri si a Craciun.
Si astfel, eu sfarsesc ultima postare de azi. Ne mai auzim maine seara! Noapte buna!
P.S. Oare cand va ninge in Oltenia ? :(

4 comentarii:

  1. nici la mine nu ninge, si eu vreau capuccino :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu prefer cafea, la mine in Germania a nins deja :d sper cand ma duc acasa sa fie si Romania toata alba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant și adevărat! Si eu ma întreb când va ninge aici:(.

    RăspundețiȘtergere