About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

26 noiembrie 2011

Imi pare rau,...

De multe ori iubirea nu este impartasita, de cele mai multe ori , dintre cei doi , macar unul sufera. Eu sunt norocoasa, de data asta nu voi suferi, dar nu pot spune ca ma bucur. Nu. Imi pare rau ca nu pot impartasi sentimentele alea frumoase oamenilor buni la suflet, imi pare rau ca ma indragostesc mereu de persoana nepotrivita. As vrea sa schimb asta la mine, dar din pacate asta e unul din lucrurile alea imposibil de rezolvat, cel putin acum. As vrea sa te vad asa cum l-am vazut pe el candva, perfect. Dar nu pot. Asa ca, daca te incapatanezi sa imi intri pe sub piele te vei alege cu o cazatura puternica, cu un vis spulberat si cu inima ranita, fiindca eu nu-ti pot oferi mai mult decat o simpla prietenie. >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu