About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

27 februarie 2012

Am castigat experienta sa cele mai frumoase amintiri.

E adevarat, asta castigi dupa o prietenie incheiata intr-un mod "frumos". Dar eu as fi preferat sa nu se termine asa. Sa fie o cearta doar de dragul impacarii, dar din pacate nu a fost o cearta, a fost o distantare brusca ce nu se poate explica.
In urma acestei prietenii am castigat o frumoasa experienta de viata si niste amintiri de neuitat. Iar daca cumva, vreodata destinul ne va aduce fata in fata sper ca voi putea reactiona bine si nu voi da cu piciorul destinul.
Nu trebuie sa-mi fie frica. Cum ar putea sa-mi fie frica de cei care candva m-au facut sa am incredere oarba in ei si sa nu-mi fie frica, pentru ca alaturi de ei totul mereu a fost PERFECT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu