About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

19 februarie 2012

Zilele astea am avut o discutie cu o buna preietena. Saraca, era foarte trista si abatuta. Motivul? Nu vi-l pot dezvalui. In fine. Ca sa o incurajez i-am spus o vorba care nu stiu cat de bine i-a priit:"Eu nu ma zbat cu realitatea, eu traiesc in lumea mea". La care ea mi-a spus ca prefera sa se zbata cu viata. Aici am inceput sa rad si am intrebat-o:"Si ti-e mai bine asa?". La care saraca a spus"NU".
Ei bine, acum m-am lamurit. Unii isi complica inutil viata si se "zbat" cu realitatea, iar eu prefer sa rad si sa fug de greutati. Asa ca va spun ceva. Eu la 12 ani ma jucam cu papusile, iar fetele de acum, la 12 ani, au iubiti de 19-20 de ani. Frumos. Iar de aici rezulta ca eu sunt ignoranta pentru ca nu accept asta. Nu?
Adica, nu suport sa vina una de 12 ani si sa-mi dea mie lectii si sa-mi abereze niste tampenii. Ok, si eu am fost proasta, dar nici chiar asa. Dar oare astea, parinti n-au? O sa se arda, o sa se arda rau daca se joaca in continuare cu focu'. Sa nu mai spunem de miile de pericole la care se expun zilnic cu "iubi" lor. :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu