About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

21 februarie 2012

Incapatanarea.

La un moment dat toti ne incapatanam sa credem ceva, sa facem ceva cand nimeni nu e de acord cu noi. Si eu am aceasta problema. Mi-am dorit sa lupt pentru ceva, m-am incapatanat sa cred ca nu voi putea sa pierd acel ceva si tot nu am castigat nimic, tot l-am pierdut. Acum ma intreb, cum imi voi putea aduce langa mine cea mai frumoasa persoana de care as fi avut parte? Cred ca e imposibil. Stiti, se spune ca atunci cand castigi pe cineva usor, il si pierzi la fel de usor. Asa a fost si la mine. L-am pierdut intr-o fractiune de secunda. Intr-o fractiune de secunda s-au spulberat visele si iluziile mele. Dar niciodata nu am recunoscut asta, mereu am preferat sa lupt. Nu stiu de  unde am avut puterea asta.. Cred ca orgoliul e de vina, nu ma lasa sa imi placa sa pierd.

Un comentariu: