About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

25 februarie 2012

Stop!

Dupa o perioada de cateva saptamani in care ma convingeam tot mai mult ca am inebunit, am ajuns sa spun stop. De spun asta? Pentru ca in ultimele zile am trecut de la o stare la alta foarte repede, acum plangeam, peste un minut incepeam sa rad de tot ce auzeam in jurul meu. Apoi de multe ori vad cum se misca niste goange langa mine sau luminite pe pereti. Alteori incep sa tip de furie. Dimineata parca se invarte pamantul cu mine, si capul meu explodeaza parca. E clar. Astea sunt semne ca am o maaare lipsa de calciu. Asa ca de acum incolo fara capuccino. Sper sa pot sa staau la calculator in jur de 2-3 ore si sa citesc mai mult. Voi manca mai sanatos si voi lua calciu. Si cu ocazia asta am decis sa ma las de cel mai mare viciu al meu, rosul unghilor, sper sa am suficienta vointa.
Azi am fost foarte ocupata. Am facut cateva compuneri la romana si exercitii deoarece sambata, 3 martie voi fi la olimpiada de lb. romana, faza judeteana. Sper sa nu-mi dezamagesc profesoara si colegii.

2 comentarii: