About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

22 februarie 2012

Vom fi mereu cei mai nebuni, cei mai uniti, cei mai frumosi, cei mai tari colegi! Chiar daca spun uneori ca "m-am saturat", mint! M-am saturat de unu'-doi, nu de toti. Nu de noi. Sti ce pot spune? Niciodata nu o sa ne despartim. Nicigand. Zilele astea au fost cele mai frumoase, ne-am simtit mai apropiati ca niciodata. O sa fim impreuna mereu. Si nu imi va fi greu sa ma obisnuiesc cu noii colegi de la liceu pentru ca ii voi avea pe actualii mei colegi langa mine. Am decis, mergem la acelasi liceu marea majoritate, peste 60% din clasa ne vom petrece alaturi urmatorii 4 ani.
Stiu ca pot sa par imatura aici, defapt sunt si in viata reala, dar aici e singurul loc unde pot sa scriu fara sa ma stie cineva . :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu