About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

16 februarie 2012

Zile frumoase, zile mai putin frumoase..

De asta am avut parte in aceasta saptamana. Am avut zile linistite si zile in care imi venea sa intru in pamant, sa ma ascund, sa fiu invizibila, sa scap, sa ies. In aceste zile am repetat in continuu ca m-am saturat de tot ceea ce inseamna scoala la care invat, ca m-am saturat de tot. Iar ieri a fost cel mai trist. Dar totul se intampla cu un anume scop, si niciodata Dumnezeu nu ne da mai mult decat putem duce, stiu asta. Imi pare rau, ca uneori trebuie sa fiu intre ciocan si nicovala, ca pot fi princapul vinovat. Imi pare rau ca fac atatea greseli fara voia mea. Am invatat ceva din asta. :((

2 comentarii:

  1. Nu tu spuneai in postarea anterioara ca nimeni nu iti va lua zambetul?
    Am si eu perioade din astea(cam de o luna,si tot nu se mai termina)dar la un moment dat vor veni si clipele placute.Stai linistita!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimeni nu mi-l va lua, il vor amana. :D Eu ma refeream l o gresala pe care am facut-o eu, nu are legatura cu altii.

      Ștergere